Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Milk and Honey Oriflame Review

Γεια σας! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου για τρία προϊόντα της σειράς Milk and Honey της Oriflame που είναι σχετικά με τη φροντίδα του σώματος. Επέλεξα να αγοράσω την κρέμα σώματος, τo scrub και το αφρόλουτρο για να έχω ένα πλήρες πακέτο ενυδάτωσης. Ξεκινώντας θέλω πολύ να αναφερθώ στη μυρωδιά και των τριών προϊόντων η οποία είναι ένας συνδυασμός μελιού και πράσινου σαπουνιού, που σου αφήνει έντονη την αίσθηση της φρεσκάδας και της καθαριότητας μετά τη χρήση. Αλλά ας τα δούμε αναλυτικά.
  • Smoothing Sugar Scrub: Το χρησιμοποιούμε σε βρεγμένη επιδερμίδα για απολέπιση και λείανση του δέρματος. Σαν υφή μου θύμισε πολύ αυτά τα σπιτικά scrub  που φτιάχνουμε και μόνες μας με μέλι και ζάχαρη. Είναι αρκετά αποτελεσματικό γιατί ακόμη και μετά από την πρώτη χρήση, ένιωθα το δέρμα μου πιο λείο και απαλό.

  • Mosturising Shower Cream: Ένα αρκετά καλό αφροντούς που ενυδατώνει την επιδερμίδα. Το παρατήρησα στο δέρμα μου μετά από αρκετές χρήσεις, η ξηρότητα ελαττώθηκε και το δέρμα έγινε απαλότερο.


  • Body cream:Με αυτήν την κρέμα έχω βρει την υγειά μου (όπως θα λέγαμε και στο χωριό μου). Είναι μεν λίγο λιπαρή, δηλαδή για κάποια κοπέλα με λιπαρό δέρμα δε νομίζω πως είναι η κατάλληλη, αλλά για εμένα που υποφέρω από ξηροδερμία είναι η ιδανική. Τη χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο σε όλο το σώμα ιδίως σε σημεία που εμφανίζουν περισσότερη ξηρότητα όπως αγκώνες και γόνατα και η αίσθηση διαρκεί για ώρες.


Γενικά μία καλή σειρά προϊόντων που βασίζεται στο παρελθόν, μιας και το μέλι από παλιά χρησιμοιποιούνταν σε διάφορες συνταγές ομορφιάς για να θρέφει και να διατηρεί το δέρμα υγιές.

  • Βαθμολογία: 8/10
~Bastet~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου