Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Lovie Body Lotion Review


Καλησπέρα φίλες!
Τι σας έχω σήμερα, τι σας έχω!
Πέρασε καιρός από τότε που αγόρασα αυτά τα δύο body lotions από Lovie και θεωρώ ότι τα έχω δοκιμάσει αρκετά για να μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου γι' αυτά. Ας ξεκινήσω λέγοντας πως η εταιρία Lovie είναι ελληνική, με αξιόλογα και πολύ οικονομικά προϊόντα σε μεγάλη ποικιλία. Αυτή τη φορά θέλησα να δοκιμάσω τα body lotions με τα εξής αρώματα: "Caramel Apple" και "Vanilla and Musk". Οι μυρωδιές υπέροχες και αρκετά έντονες, διαρκούν για ώρες μετά τη χρήση, με αγαπημένη πλέον την "Vanilla and musk" που πραγματικά ξεσηκώνει.
Η σύσταση τους είναι λεπτόρρευστη, με αποτέλεσμα η lotion να απορροφάται γρήγορα, χωρίς να αφήνει ιδιαίτερη λιπαρότητα, δίνοντας όμως την απαραίτητη ενυδάτωση στο δέρμα μας. Στα θετικά τους να προσθέσουμε πως δεν περιέχουν parabens (συντηρητικές ουσίες που συνδέθηκαν με περιστατικά καρκίνου) και είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη Ε (προστατευτική δράση πάνω στην επιδερμίδα μας).
Η τιμή τους στα 4€ είναι πραγματικά πάρα πολύ χαμηλή σχετικά με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα (250ml) που προσφέρουν. Αξίζει να τα δοκιμάσετε και θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη δική σας γνώμη! Φιλιά!!


  • Βαθμολογία: 8/10
~Bastet~

4 σχόλια:

  1. Μόλις ανακάλυψα τη σελίδα σας! Είναι πολύ όμορφη! Τώρα διαβάζω και παλιά σας άρθρα. Δεν έχω δοκιμάσει τις κρέμες της lovie αλλά έχω δοκιμάσει προιόντα μακιγιάζ από αυτή την εταιρία και θεωρώ ότι είναι καλά. Έγινε μέλος στο blog σας για να παρακολουθώ νέες αναρτήσεις σας. Αναμένω για περισσότερες εκπλήξεις. Είμαι η Μαρία και χάρηκα για την γνωριμία

    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | mariabrenta.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστούμε πολύ Μαρία για τα υπέροχα λόγια σου γιατί μας δίνουν θάρρος (μόλις πριν από λίγες μέρες δημιουργήσαμε το blog).Κι εμείς μέσω του σχολιου σου σε ανακαλύψαμε κι εννοείται σε ακολουθήσαμε αμέσως! <3 Να είσαι πάντα καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ξεσήκωσες για νέες αγορές..θα τα δοκιμάσω σύντομα ❤️💖💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ευτυχώς αγορές χωρίς να κλαίει το πορτοφόλι μας! θα περιμένω εντυπώσεις <3

      Διαγραφή