Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας (εντυπώσεις)


Βιβλίο: Ένας Θεός ξέρει πως κατάφερα να τελειώσω την ανάγνωση αυτού του μυθιστορήματος! Παρακινούμενη από τις πάρα πολύ καλές κριτικές (χαρακτηρίζεται ως ύμνος στον έρωτα κλπ) είπα ναι θα το διαβάσω, μα το μετάνιωσα από τις πρώτες σελίδες. Πολλές περιγραφές, άσκοπες λεπτομέρειες και γενικά πολύ μπλα μπλα για το τίποτα. Ναι μεν η ιστορία είναι πολύ ενδιαφέρουσα αλλά ο τρόπος συγγραφής είναι λιγάκι ανιαρός. Γενικά ως ρομαντική ψυχή με συγκίνησε το story του παντοτινά ερωτευμένου με μία γυναίκα, αλλά δε γίνεται ρε φίλε να μην αφήνεις ούτε θηλυκή γάτα να περνάει χωρίς να την.......
Για τους λάτρεις των αισθηματικών μυθιστορημάτων φαντάζει ιδανικό, μα εγώ ίσα που ολοκλήρωσα την ανάγνωση μόνο και μόνο για να έχω μία ολοκληρωμένη εικόνα. Με τη κολλητή μου είπαμε να δούμε και την ταινία, αλλά ειλικρινά δεν έχω το κουράγιο μετά από αυτό. Εκείνη όμως την είδε κι ακολουθεί η δική της γνώμη για την ταινία.

Βαθμολογία: 4,5/10


Ταινία: Ο νεαρός Φλορεντίνο Αρίσα ερωτεύεται με πάθος τη Φερμίνα Δάσα, όμως ο πατέρας της δεν θα επιτρέψει ποτέ αυτή την ένωση. Την παίρνει μακριά και λίγο αργότερα εκείνη παντρεύεται το γιατρό Χουβενάλ Ουρμπίνο. Ο Φλορεντίνο όμως, την περιμένει καρτερικά παρά τις εφήμερες σχέσεις που συνάπτει με δεκάδες γυναίκες.
Οκ σαν story ακούγεται καλό και ήταν αυτό που μου τράβηξε το ενδιαφέρον ώστε να δω αυτή την ταινία. Βλέποντάς την όμως δεν μου προκάλεσε κανένα συναίσθημα ούτε καν από την πλευρά του Φλορεντίνο, για το λόγο που προείπε η φίλη μου. Όλη η ταινία έδινε έμφαση στον ανεκπλήρωτο έρωτα του Φλορεντίνο και της Φερμίνα. Που από την πλευρά της Φερμίνα δεν είμαι σίγουρη πως ήταν αμοιβαία η αγάπη. Δεν θα σας κρύψω πως με κούρασε αρκετά αυτή η επανάληψη. Συνεπώς αυτή η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου και ειδικά το τέλος της.

Βαθμολογία: 3/10 (Όταν έχεις δει ταινιάρες ανάλογου story όπως τη Μικρά Αγγλία δεν μπορείς να βάλεις κάτι περισσότερο!)

~Lainey & Bastet~

3 σχόλια:

  1. Μόλις μπήκα να μελετήσω το blog σου.. δεν λέω "πείνασα" απο τις υπέροχες συνταγές σου... αλλά αυτό το άρθρο μου τράβηξε την προσοχή, εγώ διαβάσω τα 100 χρόνια μοναξιά.... γκκρρρ με έχει νευριάσει και μαζί με αυτό φυσικά πήρα και το έρωτας στα χρόνια της χολέρας... η ταινία μου είχε αρέσει άλλα με προβλημάτισες γιατί έχω δει την Μικρά Αγγλία 3 φορές και το έχω διαβάσει δεν ξέρω και εγώ πόσες... γι αυτό είπα επιτέλους να προχωρήσω και σε κάτι άλλο... αλλά θα απογοητευτώ και από το βιβλίο "έρωτας στα χρόνια της χολέρας"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν έχεις δει την ταινία πιστεύω πως θα ψιλοβαρεθείς με το βιβλίο :/ ίσως και να το αδικώ επειδή γενικά τα αισθηματικά δεν είναι το καλύτερό μου.. αλλά γενικότερα με κούρασε πολύ με τις τοοοσες λεπτομέρειες. Να το διαβάσεις και να μας πεις <3 Μπορεί να αρέσει σ' εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εκατο χρονια μοναξια του ίδιου συγγραφέα..με εχει κουραση ειδη... Αλλα μολις προχωρήσω στο ερωτας στα χρονια της χολέρας..θα σε ενημερωσω..καλο βραδυ κ ευχαριστω για την συζήτηση...

      Διαγραφή