Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

29+1 πράγματα

Καλησπέρα φίλες και φίλοι! Ελπίζουμε να είστε καλά και να περνάτε όμορφα. Σήμερα έχουμε ένα διαφορετικό post από τα συνηθισμένα καθώς αποδεχτήκαμε την πρόσκληση από τα κορίτσια που διαχειρίζονται τη σελίδα Roz Peponi 
http://rozpepone.blogspot.gr/που τις ευχαριστούμε πολύ πολύ!! Στη συνέχεια λοιπόν, θα σας "αραδιάσουμε" 29+1 πράγματα για εμάς, μερικές πληροφορίες για να μας γνωρίσετε έστω και λίγο καλύτερα.

~Bastet~

 1.Όπως μπορεί να έχετε παρατηρήσει η κάθε μια υπογράφει το post που επιμελείται με το παρατσούκλι της. Το δικό μου το διάλεξα εμπνευσμένη από την αιγυπτιακή μυθολογία και τη θεά γάτα Bastet.

2.... και κατ' επέκτασιν αγαπώ, για την ακρίβεια λατρεύω, τις γάτες.

3. Έχω ένα γατούλη τον Che.

4. Έχω σπουδάσει Ιστορία και Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

5. Αγαπώ το διάβασμα (από εφημερίδα μέχρι εγκυκλοπαίδεια) με αδυναμία στο αστυνομικό μυθιστόρημα.

6. Παίζω League of Legends (με αγαπημένους τη Morgana και τον Teemo :p )

7. Είμαι Ταύρος...

8. και ως επόμενο, αγαπώ το καλό φαΐ!!

9. Αυτόν τον καιρό δουλεύω σε ζαχαροπλαστείο.

10. Είμαι τρομερά ντροπαλή (σε σημείο χαζομάρας).

11. Έχω μία αδερφή που υπεραγαπώ!!

12. Έχω υποστεί bullying στο σχολείο με αποτέλεσμα να το μισήσω.

13. Έχασα 15 κιλά σε ένα καλοκαίρι από πείσμα (ταύρος άλλωστε).

14. Δε μπορώ να δω θρίλερ (αν δω κατά λάθος κάνοντας zapping δε θα κοιμηθώ για μέρες). 

15. Θέλω να φύγω από την Ελλάδα και να ζήσω μόνιμα σε κάποια χώρα του Βορρά.

16. Είμαι ευκολόπιστη.

17. Για να νιώσω καλύτερα τραγουδώ τραγούδια από ταινίες της Disney.

18. Ζωγραφίζω και καταπιάνομαι με χειροτεχνίες.

19. Κεντάω (μη με πείτε γιαγιά)

20. Βλέπω σπάνια όνειρα αλλά σχεδόν πάντα σημαδιακά.

21. Έχω μόνο δύο φίλες και η μία είναι η Lainey.

22. Γνωρίστηκα με τη Lainey πριν 10 περίπου χρόνια σε μία καθοριστική συνάντηση όπου επιχείρησε να με βάψει! Το αποτέλεσμα ήταν κωμικοτραγικό με εμένα να τσιρίζω, αλλά αντί να μην την ξαναδώ ποτέ, έγινε η καλύτερή μου φίλη.

23. Ζω στη Λήμνο.

24. Αγαπώ το χειμώνα.

25. Αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο.

26. Κοιμάμαι πάντα μετά τις 3.

27. Έχω βιώσει κρίση πανικού και ακόμη δεν το έχω ξεπεράσει στο 100%.

28. Φοβάμαι τις αρρώστιες αλλά όχι το θάνατο.

29. Δεν είμαι emo αν αυτό συμπεραίνετε μέχρι στιγμής.

+1. Θέλω να ευχαριστήσω τη Lainey γιατί αν δεν ήταν εκείνη δε θα έγραφα αυτή τη στιγμή αυτό το post. Και γενικά να της υπενθυμίσω πως την αγαπώ πολύ!      

~Lainey~

1.Είμαι δίδυμος με ωροσκόπο παρθένο(διχασμένη προσωπικότητα :p)

2.Είμαι 25 χρονών

3.Έχω έναν μικρότερο αδελφό και τον αγαπώ πολύ

4.Έχω σπουδάσει πληροφορική

5.Λατρεύω την τάξη και την οργάνωση-μισώ την ακαταστασία(παρθενάκι :p )

6.Είμαι μανιακή με την καθαριότητα 

7.Μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω για τα αγαπημένα μου πρόσωπα

8.Αγαπημένα μου φαγητά είναι τα μακαρόνια και το κοτόπουλο αλά κρεμ με πατάτες τηγανιτές

9.Λατρεύω τα γλυκά ιδίως ότι έχει σχέση με σοκολάτα

10.Δηλώνω εθισμένη στο τσάι χειμώνα-καλοκαίρι 

11.Δεν πίνω, δεν καπνίζω και δεν μου αρέσει ο καφές

12.Βαριέμαι απίστευτα να διαβάζω βιβλία-προτιμώ να βλέπω σειρές και ταινίες

13.Οι αγαπημένες μου ταινίες είναι η Μικρά Αγγλία και το ημερολόγιο(ρομαντική ψυχή :p)

14.Όνειρο ζωής να ταξιδέψω όσο περισσότερο μπορώ

15.Η αγαπημένη μου εποχή είναι το καλοκαίρι 

16.Είμαι κυκλοθυμική-μπορώ να αλλάξω γνώμη και διάθεση μέσα σε 5 λεπτά(δεν φταίω εγώ ο δίδυμος :p)

17.Είμαι αρκετά κλειστή σαν άτομο και δεν κάνω εύκολα παρέες-παρόλα αυτά οι φιλίες μου μετράνε 8+ χρόνια

18.Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπορντό

19.Μου αρέσουν οι βόλτες στην φύση

20.Μικρή ήθελα να ασχοληθώ με την ψυχολογία

21.Έχω μακριά μαλλιά-μου αρέσει πολύ να τα περιποιούμαι και όταν κουρεύομαι συνήθως πέφτω για 2 μέρες σε κατάθλιψη :p

22.Είμαι αγχώδης και αρκετά ανασφαλής

23.Μου αρέσει να ασχολούμαι με την διακόσμηση του σπιτιού

24.Δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω μόνιμα σε μια μεγαλούπολη αντίθετα μου αρέσει η ηρεμία ενός νησιού

25.Μου αρέσει πολύ να κάνω δώρα

26.Μισώ την αγένεια και την αχαριστία σε έναν άνθρωπο

27.Αγαπημένο τραγούδι:I don't wanna miss a thing-aerosmith

28.Δεν είμαι καθόλου πρωινός τύπος-κοιμάμαι πάντα αργά και μπορώ να πω πως τη νύχτα λειτουργώ καλύτερα

29.Θα ήθελα να έχω έναν κήπο γεμάτο λουλούδια

+1.Θα ήθελα να αφιερώσω αυτή τη φωτογραφία στην αγαπημένη μου φίλη Βastet



Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια τα 29+1 πράγματα για εμάς.Θα χαρούμε πολύ να μας πείτε αν έχουμε κάποιο κοινό!Πολλά φιλιά!!

Μην ξεχάσετε να δείτε και το post των κοριτσιών http://rozpepone.blogspot.gr/2017/11/291.html





7 σχόλια:

  1. Κορίτσια να είστε πάντα έτσι αγαπημένες φίλες!!! Χαιρόμαστε που σας γνωρίσαμε καλύτερα! Ευχόμαστε να τα πούμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε πολύ κορίτσια!!Το ίδιο ευχόμαστε κι εμείς!Φιλιά!:)

      Διαγραφή
  2. Κορίτσια μου πολύ ωραία τα ποστ σας!!Μπράβο σας που έχετε μία τόσο δυνατή φιλία,να είστε πάντα έτσι δεμένες και αγαπημένες...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' άρεσε πολύ το ποστ! Σκέφτομαι ότι ίσως είναι το επόμενο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ελίνα!Θα χαρούμε πολύ να δούμε και το δικό σου!:)

      Διαγραφή
  4. Heyy!! Πολύ όμορφη ανάρτηση! Ανακάλυψα τυχαία το blog σου και είναι πολύ ωραίο! Ρίξε μια ματιά και στο δικό μου!

    Άρτεμις / www.artemisquest.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή