Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Αγαπημένα του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι αποφεύγω να βάφομαι πολύ και βαριά γιατί ιδρώνω και το αποτέλεσμα βγαίνει ένα πράγμα σαν τον Alice Cooper. Παρόλα αυτά όμως ξεχώρισα 5 προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα πολύ αυτό το διάστημα και είναι τα παρακάτω:

  • Simply Because, Avon:Το αγαπημένο μου άρωμα για το καλοκαίρι, φρουτώδες και λουλουδάτο χωρίς να καθίσταται ανυπόφορο και έντονο. Συνδυάζει μυρωδιές από βανίλια, γιασεμί και λευκό ξύλο ότι πρέπει για αυτές που ζητούν κάτι διακριτικό και παράλληλα ξεχωριστό.                                                                                                                                                         
  • Longstay Eyebrow Shaper, Seventeen: Αρκετά καλό μολυβάκι φρυδιών, το χρησιμοποιώ για να καλύψω τα κενά και να τους δώσω σχήμα. Πολύ σταθερό, ανθεκτικό σε νερό και ιδρώτα, με ενσωματωμένο χτενάκι (το οποίο πάντα ξεχνώ να χρησιμοποιήσω). Η απόχρωση μου είναι η almond.                                                                                                                                               
  • Flawless Matt Finish, Barry M: Το καλοκαίρι αποφεύγω το make up όπως ο διάβολος το λιβάνι αλλά ορισμένες φορές η χρήση του είναι αναπόφευκτη. Αυτό το foundation δεν είναι ιδιαίτερα καλυπτικό ( δηλαδή για μία κοπέλα με έντονη ακμή θα είναι άχρηστο) όμως προσφέρει μία ομοιοχρωμία στο πρόσωπο που για μενα είναι αρκετή. Είναι λεπτόρρευστο, διαρκεί αρκετά και δεν αφήνει λιπαρότητα. Η απόχρωσή μου είναι η ivory.                                                                      
  • Mega Volume & Length City Style Mascara, Golden Rose: Δε θα πω πολλά εδώ, ανάμεσα σε τόσες χρησιμοποιώ αυτήν κι αυτό σημαίνει πολλά! Δίνει όγκο και μήκος χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες και είναι πάμφθηνη!                                                                                                      
  • Matte Lipstick Crayon, Golden Rose: Το αγαπημένο μου μολυβοκραγιόν όπως τα αποκαλώ. Χρησιμοποιώ κι έχω λιώσει την απόχρωση 08, μία απόχρωση πασπαρτού που φοριέται από το πρωί ως το βράδυ. Πολύ σταθερά, με έντονο αποτέλεσμα και αρκετά ενυδατικά. 

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του καλοκαιριού για εμένα ελπίζω να σας άρεσαν και θα χαρώ αν μου πείτε κι εσείς ποια προτιμάτε!!
~Bastet~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου