Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Τα αγαπημένα μας για το 2017

Πάει κι αυτός ο χρόνος...Για άλλους κύλισε όμορφα, για μερικούς χάλια και άλλοι πάλι ακόμη ψάχνουν αυτό που θα τους κάνει ευτυχισμένους πραγματικά.. Ευχόμαστε το νέο έτος να φέρει στον καθένα αυτό το κάτι παραπάνω που θα τον κάνει ευτυχισμένο και γεμάτο (ό,τι κι αν είναι αυτό). Σήμερα σας ετοιμάσαμε έναν απολογισμό αγαπημένων που μέσα στο 2017 έκαναν την καθημερινότητά μας λίγο πιο όμορφη.



Πρώτο λοιπόν στη λίστα μου θα βάλω το δώρο της φίλης και συνblogger, ένα βιβλίο που μου χάρισε στα γενέθλια μου κι αγαπώ. "Η μάρτυρας της φωτιάς"  λοιπόν, ένα βιβλίο που διάβασα μέχρι τώρα 3 φορές και πιστεύω θα συνεχίσω να διαβάζω όταν ψάχνω κάτι δυνατό που θα θέλω να με συνεπάρει (review θα βρείτε εδώ)   

                                           
Δεύτερο στη λίστα και ας με πείτε κοιλιόδουλη και χοντρή xD είναι αυτές εδώ οι σοκολάτες με γέμιση κρέμα πορτοκαλιού. Γενικά δεν είμαι φαν των γλυκών αλλά πιστεύω πως θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με τη συγκεκριμένη αν είχα τα λεφτά πρώτον και αν δεν πάχαιναν δεύτερον. Πραγματικά εξαιρετική!        

                                       

Τρίτο, είναι το αγαπημένο μου άρωμα, κι αυτό δώρο της Lainey (πως με ξέρει αυτή η κοπέλα!) το τύπου L' Eau D' Issey. Φοράω το συγκεκριμένο άρωμα μόνο όταν θα πάω βόλτα καθώς είναι έντονο και βαρύ αλλά όχι ενοχλητικό που να μπουχτίζει. Οι κύριες νότες του είναι από τριαντάφυλλο, πεπόνι, λωτό και κυκλάμινο καθιστώντας το, τόσο φρουτώδες και λουλουδάτο που πραγματικά χάνεσαι!            


                                                              

 Επόμενο στη λίστα είναι το Game of Thrones  και τα λόγια είναι περιττά    πιστεύω εδώ!  
 Τελευταίο στη λίστα μου για το 2017 είναι το ρολόι μου. Παρότι δεν είμαι φαν των ρολογιών και γενικώς των αξεσουάρ, πιστεύω πως ένα ρολόι πάντα μας βγάζει από τη δύσκολη θέση καθώς εκτός από τη χρηστική του αξία, αποτελεί κι ένα όμορφο στολίδι για το χεράκι μας. Το δικό μου όσο πιο basic και απλό γίνεται, για να ταιριάζει με τα πάντα!                                                                    ~Bastet~
Δεν θα μπορούσε να λείπει από τα αγαπημένα της χρονιάς η bb cream της garnier για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες.Μια bb λοιπόν μέτριας κάλυψης, μη λιπαρή είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι σε καθημερινή βάση.Είναι ένα προϊόν που το αγοράζω ξανά και ξανά τα τελευταία χρόνια και φροντίζω πάντα να έχω ένα back up στο νεσεσέρ μου.



Έχω μια τεράστια αδυναμία στα scincare προϊόντα (περισσότερη απ΄ ότι έχω στα καλλυντικά θα έλεγα).Οπότε δε γινόταν να μην σας δείξω το αγαπημένο μου ντεμακιγιάζ προσώπου το οποίο δεν είναι άλλο από τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού της apivita με ελιά και λεβάντα.Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια χωρίς να τα τσούζει και φυσικά χωρίς να ξηραίνει το πρόσωπο μου αφού περιέχει 92% φυσικά συστατικά.


Ας περάσουμε σε περιποίηση μαλλιών και στην αγαπημένη μου μάσκα η οποία δεν είναι άλλη από την syoss repair mask για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.Τι να πω γι αυτή τη μάσκα?Πολύ απλά την αγαπώ, είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου τα τελευταία χρόνια.Μυρίζει καταπληκτικά, χρειάζεσαι πραγματικά απειροελάχιστη ποσότητα για μια εφαρμογή και είναι τόσο πλούσια και ενυδατική που κάνει τα μαλλιά μου λεία και μεταξένια.



Όποιος με γνωρίζει καλά ξέρει πως έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στο τσάι χειμώνα-καλοκαίρι.Αυτό εδώ της lipton με φρούτα του δάσους είναι ότι πιο αρωματικό έχω δοκιμάσει και φυσικά το δικό μου αγαπημένο.

 Για το τέλος θα σας μιλήσω για ένα άρωμα τύπου το οποίο μου έκανε δώρο η φίλη μου Bastet πέρυσι στις γιορτές.Έχω μια αδυναμία στα αρώματα κυρίως όταν πρόκειται για δώρο καθώς τα συνδυάζω με συγκεκριμένα πρόσωπα και στιγμές.Πρόκειται για το black opium από ysl ένα ξεχωριστό άρωμα θα έλεγα έντονο,ζεστό, βραδινό, μυστηριώδες και γλυκό παράλληλα.
                                                                                                          ~Lainey~

Αυτά ήταν κορίτσια τα δικά μας αγαπημένα για το 2017!Θα χαρούμε πολύ να μας πείτε κι εσείς ποια προϊόντα ξεχωρίσατε!Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου