Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Empties #2

Καλησπέρα κορίτσια!!Τι κάνετε?Σήμερα, σας έχουμε ένα post που αγαπάμε πολύ να βλέπουμε από άλλες bloggers και δεν είναι άλλο από τα empties.Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!



Loreal micellar water
Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάποιο νεράκι για το ντεμακιγιάζ, παρόλα αυτά μόλις δοκίμασα το συγκεκριμένο έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη.Κάνει το ντεμακιγιάζ παιχνιδάκι με ελάχιστες κινήσεις και το πιο σημαντικό για εμένα, δεν τσούζει καθόλου τα μάτια και δεν ερεθίζει την επιδερμίδα.Αυτή την περίοδο δοκιμάζω το νεράκι της bioten και ανυπομονώ να το τελειώσω για να επιστρέψω στο αγαπημένο μου, αυτό της loreal.(Μπορείτε να δείτε review εδώ)

Βαθμολογία: 9/10


Elvive ExtraOrdinary oil για όλους τους τύπους μαλλιών
Το αγαπημένο μου λαδάκι περιποίησης μαλλιών.Είναι ένα προϊόν που θα το αγοράζω ξανά και ξανά.Καταρχάς να πω πως μυρίζει φανταστικά!Μου αρέσει πολύ γιατί δίνει όση ενυδάτωση χρειάζεται στα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει και να τα λαδώνει.Αφήνει τα μαλλιά λεία, λαμπερά και μοσχομυριστά!

Βαθμολογία:9/10


Garnier BB cream για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες
Μια bb κρέμα με χρώμα που έχει γίνει πολύ αγαπητή σε μας τις γυναίκες και όχι άδικα θεωρώ.Ελάχιστες φορές χρησιμοποιώ κάποιο foundation καθώς με έχει καλύψει απόλυτα αυτή η κρέμα.Είναι ελαφριά,έχει μέτρια κάλυψη η οποία φυσικά χτίζεται χωρίς να δείχνει το πρόσωπο cakey, και κρατάει το πρόσωπό ματ χωρίς να εμφανίζει λιπαρότητα.Αν θα μπορούσα να της βρω κάποιο αρνητικό είναι πως βγαίνει μόνο σε 2 αποχρώσεις παρόλα αυτά η απόχρωση light μου έχει ταιριάξει απόλυτα.

Βαθμολογία:8,5/10


City Rush Glamour shower gel - Avon
Είχα πάρει το πακετάκι με το gel και το άρωμα. Συμπαθητικό σαν απόδοση, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο εκτός από το έντονο άρωμα του που θύμιζε λίγο αντρικό, συνεπώς όχι αγαπημένο μου. 

Βαθμολογία: 4/10

Stay All Day 16h Make Up - Essence
Υπέροχο foundation! Ένα από τα αγαπημένα μου! Είναι η τρίτη φορά που το αγόρασα και θα το ξαναπάρω. Είναι αρκετά καλυπτικό και με μεγάλη διάρκεια όπως υπόσχεται και ο τίτλος. Η απόχρωση που μου ταίριαξε είναι η soft beige και είναι σα να μην φοράω τίποτα! Η τιμή του είναι γύρω στα 4-5 ευρώ ανάλογα το κατάστημα, πραγματικά πολύ φθηνό για το αποτέλεσμα που προσφέρει!

Βαθμολογία: 9/10


Milk And Honey Shower Gel Cream - Palmolive
Ένα αρκετά καλό κρεμοντούς για συχνή χρήση. Αφήνει το δέρμα αρκετά απαλό και ενυδατωμένο, ενώ η μυρωδιά του είναι υπέροχη και πραγματικά αισθάνεσαι καθαρός μετά τη χρήση! Θέλω να δοκιμάσω όλη τη σειρά τους σιγά-σιγά και να καταλήξω στο καλύτερο!

Βαθμολογία: 7/10

Elvive Extraordinary Oil Σαμπουάν Θρέψης - L'Oreal
Το αγόρασα πρώτη φορά και θα το ξαναπάρω! Είναι ότι πρέπει για τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά (το ιδανικό για εμένα που είμαι lion king). Μετά από μέρες χρήσης παρατήρησα πως τα μαλλιά μου "ήρθαν στα ίσια τους", δεν φριζάρουν τόσο κι έχουν μαλακώσει αρκετά. Πραγματικά βρήκα την υγειά μου με το συγκεκριμένο.  

Βαθμολογία: 8/10



Αυτά ήταν κορίτσια τα empties μας!Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?Φιλιά πολλά!!!

                                                                                                                    ~Lainey & Bastet~





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου