Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Catrice cool and matt primer stick - review

Καλησπέρα κορίτσια!! Ελπίζω να είστε καλά!!
Σήμερα σας ετοίμασα ένα νέο review ενός αγαπημένου πλέον προϊόντος, που αποδείχτηκε πολύτιμος σύμμαχος του μακιγιάζ!
Δεν είναι άλλο από το Cool and matt primer stick της Catrice, το πρώτο primer που δοκιμάζω στη ζωή μου για να είμαι ειλικρινής, μιας που μέχρι στιγμής τα αγνοούσα τελείως. ΣΦΑΛΜΑ! Δεν ξέρω αν είναι το συγκεκριμένο τόσο καλό ή γενικότερα όλα δίνουν ένα τέτοιο αποτέλεσμα, μα με μία δοκιμή θα πειστεί και η πιο διστακτική. Αφήνει λοιπόν το δέρμα τόσο λείο και ομοιόμορφο που θα μείνετε άφωνες. Κλείνουν οι πόροι, εξαλείφεται η λιπαρότητα και το matt effect του αντικαθιστά την πούδρα που θα χρησιμοποιούσατε μετά για να σετάρετε το μακιγιάζ σας. Παλιότερα πίστευα πως μία ενυδατική θα μπορούσε να το αντικαταστήσει  μα έκανα λάθος. Αφού ολοκληρώσετε το μακιγιάζ σας θα δείτε τη διαφορά σε σύγκριση με άλλες φορές, αφού τώρα θα φαίνεται αψεγάδιαστο, σαν αυτό που βλέπουμε σε φωτογραφίσεις περιοδικών (δεν είμαι υπερβολική). Η τιμή του συγκεκριμένου primer κυμαίνεται στα 4-5 ευρώ, πιστεύω πολύ οικονομικό για την απόδοσή του! Αξίζει να το δοκιμάσετε! 


  • Βαθμολογία: 8,5/10
~Bastet~

2 σχόλια:

  1. Με έπεισες!!! Θα το δοκιμάσω και εγώ!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να μου πεις τη γνώμη σου αν το δοκιμάσεις Κατερίνα!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή