Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Νέα προϊόντα για δοκιμή


Γεια σας φίλες!! Σήμερα ετοίμασα ένα post σχετικά με

προϊόντα που είτε αγόρασα, είτε μου έφεραν ως δώρο (λόγω γιορτής) και θα τα δοκιμάσω για πρώτη φορά, δε θέλω να το ονομάσω "haul" γιατί μου ξενίζει κάπως. Αλλά ας τα δούμε ένα ένα!



Organic Shop - Body Desserts:
Έχω ακούσει τόσα λόγια γι' αυτές τις κρέμες! Τις βλέπω παντού και μου είχε γίνει εμμονή να αγοράσω κάποια, και να που συνέβη και μου τις έκαναν δωράκι (lucky me). Οι δύο που έχω αυτή τη στιγμή είναι η "Μoroccan Orange" που υπόσχεται απαλή περιποίηση της επιδερμίδας και σμίλευση, και η "Almond and Honey" που προσφέρει αναζωογόνηση στο δέρμα διατηρώντας το νέο και υγιές. Οι μυρωδιές απερίγραπτες, πραγματικά μυρίζουν εκπληκτικά!!

Aralia Mandshurica Day Cream - Natura Siberica:
Κρέμα ημέρας με αντηλιακή προστασία για ξηρές επιδερμίδες (hell yeah)! Εμπλουτισμένη με φυσικό υαλουρονικό οξύ για βαθιά ενυδάτωση και βιταμίνη Ε για την ενίσχυση της ελαστικότητας του δέρματος. Τέλος, έχει SPF 20 προστατεύοντας το δέρμα από τη βλαβερή ακτινοβολία.

Aralia Mandshurica Night Cream - Natura Siberica:
Κρέμα νυκτός για ξηρό δέρμα (hell yeah vol.2) για θρέψη κι αναγέννηση. Διατηρεί την υγρασία του δέρματος προσφέροντας όμορφη και υγιή εμφάνιση .Αναπλάθει και αποκαθιστά τα κύτταρα του δέρματος.

Delicate - Neutro Roberts:
Αυτό το αποσμητικό έχει μία τόσο διακριτική, πουδρένια μυρωδιά που εγώ τουλάχιστον λατρεύω! Τώρα ελπίζω να αποδειχτεί καλό κι αποτελεσματικό όπως υπόσχεται (100% προστασία και 0% αλκοόλ).

Ντεμακιγιάζ ματιών - Diadermine:
Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν γιατί ήθελα κάτι ξεχωριστό για το ντεμακιγιάζ που αφορά τα μάτια. Πολλές φορές παρατήρησα πως μένουν υπολείμματα μάσκαρας ή μολυβιού  μετά τον καθαρισμό του προσώπου, γι' αυτό ήθελα κάτι μόνο για τη συγκεκριμένη περιοχή.

Blushplay Sculpting Blush Palette - Essence:
 Μία πολύ όμορφη παλέτα με τρία ρουζ για να το "χτίσεις". Η πρώτη προσφέρει γυαλάδα και χρησιμοποιείται ως highlight. Η δεύτερη είναι για να "καθορίσει" την περιοχή και να δώσει ένα ελαφρύ χρώμα και η τρίτη είναι το κυρίως χρώμα για να δώσει ένταση στα μήλα σας, τονίζοντάς τα.

Lash Princess - Essence:
Μία καινούρια μάσκαρα που υπόσχεται πλήρη διαχωρισμό βλεφαρίδων, πλούσιο όγκο, ένταση και τέλειο σχήμα. Για να δούμε!!

02 Perfect Matt - Matt Matt Matt - Essence:
Ένα κραγιονάκι σε μία υπέροχη nude απόχρωση, ότι πρέπει για τώρα το φθινόπωρο που αποζητάμε τα πιο γήινα και σκούρα χρώματα στα χείλη.

Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα υπό δοκιμή. Αν υπάρχει κάποιο που έχετε κι εσείς θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη και την εμπειρία σας από αυτά! Φιλάκια πολλά!!

Υ.Γ.: Ένα like για το λεοπάρ κουβερλί μου! 
~Bastet~

6 σχόλια:

  1. υπέροχα δωρα καταπληκτικα προιοντα!!! Ευχαριστούμε πολυ οσο για το κουβερλι..... ΑΠΛΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα,δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απο αυτά,αλλά σίγουρα θα ήθελα τις body mousse απο Natura Siberica!Να τα χαρείς όλα,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μιμή!Οι κρέμες μυρίζουν υπέροχα ειδικά αυτή με το πορτοκάλι!Θα κάνω σύντομα review!φιλιά!

      Διαγραφή
  3. υπεροχα όλα , θελω πολύ να τα δοκιμασω, ευχαριστούμε προφιλ fb Mary Koulieri

    ΑπάντησηΔιαγραφή