Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Γαλάκτωμα καθαρισμού Septona - review

Καλησπέρα κορίτσια! 
Ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα θα σας μιλήσω για το γαλάκτωμα καθαρισμού που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό, της Septona με υαλουρονικό οξύ και πανθενόλη. Το αγόρασα τυχαία καθώς μ' αρέσει πάντα όταν τελειώνω κάποιο προϊόν, να δοκιμάζω κάποιο άλλο αντίστοιχο μέχρι να καταλήξω στο καλύτερο για μενα. 
Το συγκεκριμένο είναι ένα ήπιο θα έλεγα καθαριστικό, ιδανικό για τον καθημερινό μας καθαρισμό αλλά ως ντεμακιγιάζ πιστεύω η απόδοσή του είναι μέτρια. Δεν καθαρίζει τελείως κι αφήνει κάποια υπολείμματα κυρίως στα μάτια από μάσκαρα και μολύβι. Αυτό όμως δεν το καθιστά κακό, εγώ το χρησιμοποιώ κάθε πρωί μετά το πλύσιμο του προσώπου. Αφήνει μία αίσθηση φρεσκάδας και έχω παρατηρήσει πως η επιδερμίδα μου (που είναι πολύ ξηρή), έχει αρχίσει να ενυδατώνεται και να είναι πιο λεία. Τέλος είναι ένα αρκετά οικονομικό προϊόν, η τιμή του κυμαίνεται από τα 3-4 ευρώ αναλόγως καταστήματος. Αν ψάχνεται ένα ενυδατικό γαλάκτωμα για τώρα το χειμώνα που η επιδερμίδα γίνεται ξηρότερη θα σας το συνιστούσα.  

  • Βαθμολογία: 7/10
~Πέπη~

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review κορίτσι μου!Γενικά η Septona είναι οικονομική εταιρεία και οτι έχω δοκιμάσει δεν με έχει απογοητεύσει.Δοκίμασε και το τζελ καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια,αν δεν το έχεις κάνει.Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και δεν τσούζει τα μάτια...Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μιμή μου!Θα το δοκιμάσω σίγουρα αφού μου το προτείνεις!Φιλιά!<3

      Διαγραφή