Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Bioten Sensual Touch Body Milk Review

Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε?Κυριακή σήμερα ημέρα χαλάρωσης και περιποίησης για εμένα.Προσωπικά λατρεύω τις κρέμες σώματος καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου.Αναλογιζόμενη τις πρόσφατες αγορές μου λοιπόν, αποφάσισα να σας μιλήσω για το γαλάκτωμα σώματος με ορχιδέα και ylang-ylang της αγαπημένης μου bioten.


Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά!Η μυρωδιά του είναι υπέροχη!Θα την χαρακτήριζα φρέσκια, έντονη και φρουτώδη.Δεν θα σας κρύψω πως ήταν ο κύριος λόγος που το αγόρασα!Δεν είναι καθόλου λιπαρό σαν σύσταση και απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα.Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι μέτρια θα έλεγα, σε καμία περίπτωση για πολύ ξηρές επιδερμίδες.Η διάρκεια του στο δικό μου δέρμα  είναι γύρω στις 3-4 ώρες.Αυτό είναι και το μόνο αρνητικό που του βρίσκω.Παρόλα αυτά σίγουρα θα το ξανά αγόραζα μόνο και μόνο για την μυρωδιά του!Η τιμή του είναι γύρω στα 4 ευρώ.Να μην ξεχάσω πως είναι και paraben, paraffin και colorant free.

Αυτή ήταν η γνώμη μου κορίτσια.Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο γαλάκτωμα από την bioten?Να περνάτε όμορφα!Φιλιά!

Βαθμολογία:8,5/10 (Θα προτιμούσα να είχε μεγαλύτερη διάρκεια)   
                                                                                                                                             ~Lainey~





2 σχόλια:

  1. Το έχω δοκιμάσει κι εγώ! Έχει πολύ ωραίο άρωμα, πραγματικά! Μου αρέσει πολύ η κρέμα Bioten για τα χέρια και την χρησιμοποιώ καθημερινά, επειδή η επιδερμίδα των χεριών μου γίνεται πολύ ξηρή με τις δουλειές και το κρύο! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρέμα χεριών της bioten είναι η αγαπημένη μου!Καλή επιτυχία!! :)

      Διαγραφή